Link

Welcome to my blog!

About Anna Rose image

March 24th  2017

Hey you!

Good to see you found my blog about the removal of my tattoo’s. If you spend some times searching online you will find more and more information on the topic. But sometimes it’s just not what you looking for or maybe the personal aspects are left out a bit. After reading several blogs I felt the need to share my own story and hopefully inform or benefit others along the way.

I started this page about two years ago, so I’m well on my way in the whole laser tattoo removal process. You can see the (I think) amazing results in the articles, but I’m also brutally honest about some of the tougher things that come with a laser treatment and the emotional stages of regretting a tattoo. Please, feel free to ask me questions along the way. Or let me know what you’re missing and would like me to write about.

Anna Rose

2 thoughts on “Welcome to my blog!

  1. Hoi.
    Bedankt voor de interessante blog. Ik heb er al heel wat uit opgestoken.
    Ik zag dat jij naar Veldhoven gaat voor het verwijderen van de tattoo. Kan je deze kliniek nog steeds aanraden?
    Ik zie dat je heel wat tijd tussen de sessies laat (meer dan de 8 weken die ze aanraden). Heeft dit bepaalde redenen of is het gewoon omdat deze anders niet in de agenda passen?
    Groeten

    Like

    1. Hallo Mat,

      Leuk dat je meeleest! Er komen momenteel minder vaak berichten online, omdat er inderdaad veel tijd tussen zit. Het is een geduldig spelletje, dat weghalen 😉
      Ik kan de kliniek absoluut aanraden! Zoals je kunt lezen ben ik jaren geleden al langs gegaan, maar heb ik het daarna een paar keer uitgesteld. Inmiddels heb ik 7 behandelingen gehad en zit er al ruim 6 maanden tussen. Tussen de 7e en 8e zit waarschijnlijk zelfs 12 maanden, is de verwachting. Bedenk dat 8 weken een absoluut minimum is, vaker gaan heeft gewoon geen zin en is weggegooid geld, bovendien slecht voor je huid. Ik kreeg vanaf de eerste behandeling al het advies om niet voor 12/14 weken terug te komen. Mijn huid reageert heel goed en de zwarte lijnen zijn inmiddels vervaagd tot een soort lichtgrijze potlood strepen, de schaduw is volledig verdwenen. Als ik een doorschijnend shirt aan heb, kan je het alleen nog zien als je weet dat het er zit. Ze zijn enorm vriendelijk, maar vooral professioneel in Veldhoven. Ze weten duidelijk wat ze doen, denken met je mee, geven eerlijk advies en verzorgen de huid goed. Ik krijg zalf mee die de warmte uit de huid trekt na een behandeling, waardoor ik na 2/3 uur thuis al niets meer voel. Ik heb nooit blaren of bloedingen, alleen soms wat kleine puntjes waar een heel klein beetje bloed uit komt (puntbloedingen). Na een dagje thuis hangen en niet-krabben kan ik alles weer doen.
      Hopelijk kan je hier iets mee, ik zou zeggen, ga vooral eens bij ze langs in Veldhoven. Het gaat tenslotte om je lichaam, dus goed gaat boven goedkoop.

      Groeten,
      Anna Rose

      Like

Leave a Reply

